sobota 24. listopadu 2012

Perský princ

Jak si mnozí všimli, oddal jsem se fitness cvičení. Někteří si sice nevšimli, ale to přisuzuji závisti, vyvolané bleskovou reakcí mé muskulatury na trénink. Každopádně mne nový koníček dostal do mých obvyklých aktivitních fází. 

Fáze jedna, díky níž se učím potřebné informace, nutné k dané aktivitě, trvá velice krátce, bez ohledu na složitost dané činnosti, neboť má schopnost pochopení dané látky je abnormální (někdo tvrdí, že tento můj postoj, je nemorální).

Fáze dvě poté přichází ve chvíli, kdy dosáhnu pocitu, že můj rozsah znalostí o dané problematice je tak velký a já tedy mohu radit všem jedincům setrvávajícím ve fázi jedna (někdo tvrdí, že tento můj postoj je nejen nemorální, ale taky pro okolí velice nebezpečný)

Zjistil jsem ovšem, že existuje ještě fáze třetí. Tato fáze se opírá o pocit, že radím lidem ve věcech, kterým nerozumím v řeči, kterou neovládám. Myslím, že to ničemu nevadí. Na druhou stranu díky mne možná vstoupí Česká republika do války se Saudskou Arábií.

Díky tomuto „Perskému princi“, jenž absenci češtiny nahrazuji nadšením do cvičení, jsem zjistil, že z vesnice do Prahy je to jen začátek. Dalším co mne čeká je cesta z Prahy do Bagdadu.

Žádné komentáře:

Okomentovat