sobota 25. března 2017

Jak se vozí papaláši


 Tak jsem dostal příležitost spolupracovat s jednou významnou automobilovou společností, která se, jako jeden ze sponzorů společenské akce na mezinárodní úrovni, starala o dopravu důležitých hostů, pořadatelů a dalších lidí, kteří jsou očividně ve světě módy něčím, co byl Emil Zátopek pro balet.

Ráno v domnění že jsem módně na výši díky svému zánovnímu obleku, který ze mne dělá lepšího člověka nejen vzhledově, ale i charakterem, vyrazil jsem vyzvednutým vozem zahraniční znáčky o hodnotě malého rodinného domu, pro prvního hosta na Letiště Ruzyně (Ano Ruzyně). Tento muž měl hipsterské vzezření, ale jinak se jednalo o člověka, který působil jako tzv. normální pán. Netušil jsem, že je to na dlouhou dobu poslední člověk tohoto typu.

Pak to začalo. To co jsem měl příležitost vidět mne utvrdilo v tom, že módní trendy budu vždy jen následovat a to s notným zpožděním. Jinými slovy, moje kalhotky do zvonu mi sice sluší, ale lidé se na ně pomalu začínají dívat skrze prsty. Když kolem mne prošel muž v obleku s potiskem lesa, získal jsem pocit, že někomu v Praze chybí na zdi tapeta s motivem Šumavy. Protože ho navíc doprovázela dívka s bundou, která byla roztrhnutá přesně tak, jako by nějaký čas visela za okapovou rouru límcem až do chvíle, kdy jí jinak pevná látka zklamala a vytvořila na zádech díru o velikosti malého kaňonu, byl jsem ve svém názoru na krádež jenom utvrzen. S ohledem na vysoké procento takto oděných lidí koncentrovaném na cca 3 metrech čtverečních jsem byl zasažen vtíravým pocitem, že bych si měl minimálně natrhnout sako, dát si kalhoty na hlavu a na vůz o hodnotě malého rodinného domu vyrýt jako důkaz modní gramotnosti ženské genitálie dětinským způsobem a nejlépe lysé.

Jediným relativně normálním člověkem byla jedna známá osobnost, při jejímž prvním nastoupení do vozu a představení se způsobem, že jako oba víme kdo to je, ale budeme jako dělat, že na tom nikomu z nás nesejde, jsem si pro sebe říkal „Já ale vůbec netuším, kdo ty jsi zač“. Nakonec jsme setrvali v družném hovoru při kterém jsme zjistili, že máme dramaticky tolik společného. Oba jsme začínali větší dramatickou roli na pozici Laci ve hře Její pastorkyňa, což ji mimochodem velice kvalitní přestavení, které by měl každý vidět (toto není reklama).

Tři modelky, které jsem odvezl asi sto metrů, což byla běžná vzdálenost přesunu účastníků této veleslavné modní akce, která má pro svět asi takový význam, jako skok do dálky tříletého dítěte překonávající dosavadní rekord skoku do dálky v kategorii tříletých dětí, se dokonce rozhodli, že ve mne probudí slinné žlázy na maximální úroveň. Věděli že jsou krásné, že jsou to modelky a že já jsem muž. Tato rovnice jim k rozhodnutí podle všeho stačila. Když jsem nedbal zvaní na drink, bylo mi sdělenou jednou z nich o druhé z nich, že jede pod tím kabátem jen v průsvitné košilce. Odvětil jsem, že já bych něco takového nosit nemohl, vysadil tři grácie u baru a odjel zpátky na místo sběru, abych dostal do vozu účastníky nejlepší – teplouše a jejich heterosexuální kamarádku na výši.

Dáma se mnou od začátku mluvila jak s debilem, na což jsem od svých kamarádů zvyklý, ale když jsem zadal do navigace adresu jejího bydliště a ona zjistila, že nás to vede jinudy, než čekala, dostal jsem se do komunikační kategorie Lautrdebil. Od té doby mi v kánonu sdělovaly dva ženské hlasy trasu kudy mám jet. A přiznejme si, že už jedna žena stačí, aby měl muž chuť auto po deseti minutách nasměrovat ke krajnici a nechat se svodidly opravdu svést.

Poslední cestující mne nechal stát ve sjezdu způsobem, kdy mne kdykoli mohlo popostrčit auto spediční firmy před bránu ke které má klíč jenom svatý Petr, jen proto aby nemusel jít víc jak pět metrů. Pak mne blahosklonně pustil, ačkoli je mi jasné, že když akci nesponzoruje zahraniční automobilová společnost, žere doma bramborový salát z papíru.

Žádné komentáře:

Okomentovat