neděle 7. dubna 2013

Putování s kuřetem

Dnes jsem objevil nový rozměr toho, že v Praze je dostupné úplně všechno, včetně jízdy na velbloudech. V Praze je totiž všechno a navíc je to všude. V praxi to znamená, že ať jste kdekoli, tak tam vždy seženete to, co potřebujete, včetně jízdy na velbloudech. Z této myšlenky každý vyvodí, že nacházíte-li se v bodě A, a chcete se přesunout do bodu B, přičemž chcete v průběhu cesty něco zakoupit, tak můžete nákup provést jak v bodě A tak v bodě B.

Jistě chápete, že jakožto venkovan v Praze, testuji možnosti hlavního města na maximum. Tedy jsem se z bodu A přesouval do bodu B s vědomím nutnosti koupit kuře, které se bude připravovat v bodě C. Proto jsem vyrazil z výše zmiňovaného bodu A do bodu S, kde si vybral zlevněné kuře, u kasy zaplatil nezlevněnou cenu a dále s ním cestoval do bodu B. Odtud následně do bodu C přes bod K, který je bodu C vzdálenější než bod B. Zde Je důležité zmínit, že bodem K je moje posilovna.

Dokážete si asi představit ty pohledy, když jsem v místě zarputilých sportovců otevřel batoh a vytahoval jsem z něj v tomto pořadí: tenisky, ručník, tričko, kuře a šortky. Takže v očích všech, kteří si sebou nosí proteinové přípravky v prášku, jsem si já dotáhl protein v podobě syrového kuřete. Bylo by zbytečné vysvětlovat dotyčným, že to kuře nesežeru, neboť jsem si ho pro dnešní den zvolil za svého společníka v rámci pražské turistiky. Na pečení si proto v bodě C koupím nové kuře, protože tomuhle jsem slíbil po víkendu ZOO.

Žádné komentáře:

Okomentovat