neděle 29. června 2014

Kamerový systém, cesta k zoologii

Mám štěstí. S ohledem na nové působiště mám k dispozici kamerový systém. Tedy ne, že bych byl nějakým jeho významným disponentem, ale mohu se juknout na monitor a tím i na dění před kamerami. Kamery jsou samozřejmě patřičně ukryté před zraky čecháčků, kteří jsou uvyklí zarývat pohled do země, aby náhodou nezahlédli něco, co vidět nechtějí, a hlavně nemuseli dělat cokoli, co by z takto viděného mohlo vyplynout, jako je kupříkladu pomoc.

Díky tomu si lidé kamer nevšímají, chovají se přirozeně a to je věc, která vede k mému veselí.

Nastala chvíle, kdy pět karlínských výrostků neidentifikovatelného věku a pohlaví se před deštěm ukrylo přímo pod jednou z kamer. Nic netušící jedinci se rozhodl nějak zabít čas a strávili ho v družné konverzaci s trochou toho fetu k vykouření, kteréhož by neměli, kdyby zažili válku a vážili si života.

Nutno ještě podotknout, že kamery nemají možnost přenášet zvuk a tak jsem namísto konverzace viděl solidní pantomimické číslo složené z lehkých záchvatů padoucnice a hip hopového tance.

Důležité je, rozdělit si skupinu, dle klasických zákonů tlupy. Hlavní gorilák je samozřejmě vůdcem a projevuje se to tak, že když tančí nebo mává rukama v chaotickém sledu, doteď si nejsem jist, která z možností je správná, není přerušován a je mu umožněno odmávat celé číslo a to včetně bušení pěstmi do prsou. Minimálně dva při tom pokyvují hlavou v takovém lehce uznávacím souhlasu, který má podporovat vůdce tlupy ve všem a to i v případě, že by ze země sebral enón a nacpal si ho do tlamy, popřípadě ho házel skrz mřížoví klece na kolemjdoucí nešťastníky.

Dalším je adept na vůdce tlupy, jenž, pokud by se vůdci tlupy něco stalo, třeba byl zavražděn adeptem na vůdce tlupy, převezme jeho místo. Tento také výrazně tančí, ale vždy o chloupek méně, než vůdce tlupy a i ti dva zbylí přikyvují o něco decentněji. Navíc nevím, jak by se postavili k věci s enónem.

No a pak je tu poslední článek, bez nějž by každou tlupu, smečku, hejno, roj, klubko či stádo, čekal okamžitý zánik.

Samice.

Je jistojisté, že patřila vůdci, to je neměnné pravidlo tlupy. Největší samec má tu nejtlustší družku.

Poté, co mne tato pochybná partička bavila dobrých dvacet minut tancem, zpěvy a vyvoláváním deště, déšť ustal a skupinka se před odchodem do jiné části lesa chtěla ještě seznámit s programem letního kina, což je věc, o níž vás informuji, ze své pozice žáby na prameni Českého rozhlasu, já.

Tedy přišel první se žádostí o program. Vyhověl jsem mu ve své blahosklonnosti. Když řekl, zda by si mohl vzít ještě jeden pro kamaráda, vyhověl jsem také. Když dorazil další a požádal také o dva, zeptal jsem se, zda nestačí dva programy, ovšem byl jsem informován o tom, že jsou čtyři. S pohledem do kamery, kde jsem si pro jistotu, abych nebyl za blbce přepočítal čtyři lidi a připočetl jsem k nim toho u mne, nechal jsem zdatného počtáře odejít spokojeně s dalšími dvěma programy a vědomím, že někdo z nich půjde domů plačky.

Hlavní pro mne bylo zjištění, proč tenhle není vůdce tlupy.

Žádné komentáře:

Okomentovat